Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ерментаева, А.Р. | |
dc.contributor.author | Ибраимова, А.Б. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T03:52:54Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T03:52:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 2616-6895 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/3008 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада мүмкіндігі шектеулі жеткіншектердің психологиялық дамуында болатын бірқатар мәселелер қарастырылған. Атап айтқанда, физикалық кемістіктердің жеткіншек тұлғасының дамуына әсері, мүмкіндігі шектеулі жеткіншектердің ата-анасымен, құрдастарымен қарым-қатынасы, «жалғыздық», өзін-өзі төмен бағалау, толымсыздық сезімі, мінез-құлықтың ауытқуы, өзіне деген сенімділіктің болмауы, психикалық және физикалық тәуелділік, қорқыныш, депрессивті жағдай, күмандану, қоғамдық пікірге гиперсезімталдылық, мүмкіндігі шектеулі жеткіншектерді дені сау адамдар қоғамына интеграциялау және т.б. мәселелер қарастырылады. Осы мәселелерге байланысты зерттеулер жүргізген Э.С. Калижнюк, О.Л. Романова, И.И. Мамайчук, Т.Н. Осипенко сияқты бірқатар ғалымдардың еңбектері талданып, зерттеу нәтижелері ұсынылады. Сонымен қатар, жеткіншек бойындағы физикалық бұзылыстардың жеткіншектің «Мен» бейнесінің қалыптасуына әсері, эмоционалды-ерік аумағының бұзылыстарына алып келетндігі жайлы баяндалған. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | Мүмкіндігі шектеулі жеткіншек | ru |
dc.subject | толымсыздық сезімі | ru |
dc.subject | өзін-өзі бағалау | ru |
dc.subject | дисгармония | ru |
dc.subject | пубертанттық кезең | ru |
dc.subject | физикалық кемістік | ru |
dc.subject | тәуелділік | ru |
dc.subject | жалғыздық | ru |
dc.title | Мүмкіндігі шектеулі жеткіншектердің психологиялық даму мәселелері | ru |
dc.type | Article | ru |