dspace.ENU

КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК СТРАТЕГИЯСЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ – ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бердибекова, Ж. А.
dc.date.accessioned 2025-03-12T09:37:41Z
dc.date.available 2025-03-12T09:37:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-82-2
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/22397
dc.description.abstract Маркетингтік стратегия кең ауқымды, жан-жақты стратегиялық жоспарлау құралы болып табылады. Осы мақалада кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын жүзеге асыруда негізгі теориялық негіздерін меңгере отырып білім, білік және дағдыларды игеруге негізделеді.Мақаланың мақсаты - кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын жетілдіру мен дамытуға теориялық және прақтикалық ұсыныстар әзірлеу. Ұсыныстар кәсіпорын және оның өнімдері мен қызметтерін дамытып, тұтынушылар тиімді және маркетинг жоспарын құруға және оның тиімділігін өлшеуге мүмкіндік береді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject Маркетинг ru
dc.subject стратегия ru
dc.subject кәсіпорын ru
dc.subject бәсекелес ru
dc.subject тактика ru
dc.subject жоспар ru
dc.title КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК СТРАТЕГИЯСЫН ӘЗІРЛЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ – ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись