Репозиторий Dspace

BULLYING AS A DEMOTIVATING FACTOR ON ACADEMIC SUCCESS OF STUDENTS

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Orolbek, E.
dc.contributor.author Zhumabekova, F. N.
dc.date.accessioned 2023-06-06T11:40:33Z
dc.date.available 2023-06-06T11:40:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-601-337-842-8
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1701
dc.description.abstract This literature review article explores the effects of bullying on students, specifically its impact on student motivation. Bullying has been shown to have a significant negative effect on students' psychological and emotional wellbeing, leading to a decrease in their motivation to succeed academically. This article examines various studies that have investigated the relationship between bullying and student motivation, including the factors that contribute to bullying and the ways in which it affects students. Additionally, this article explores potential interventions that can be implemented to prevent bullying and support students who have experienced it. The findings suggest that bullying is a demotivating factor for students and that more attention should be given to addressing and preventing it in educational settings. / Бұл мақалада студенттерге буллингтің салдарын, атап айтқанда олардың оқуға деген мотивациясына әсерін зерттеген ғылыми әдебиеттерге шолу жасалынды. Буллинг студенттердің психологиялық және эмоционалдық әл-ауқатына айтарлықтай теріс әсер етіп, олардың оқудағы жетістігіне деген мотивациясының төмендеуіне әкелетіні көрсетілген. Бұл мақалада буллингпен студенттердің мотивациясы арасындағы байланысты, соның ішінде буллингке ықпал ететін факторларды және олардың білім алушыларға қалай әсер ететінін қарастырған әртүрлі зерттеулер зеределенеді. Сонымен қатар, бұл мақалада буллингтің алдын алу және қолдау үшін жүзеге асырылуымүмкін ықтимал шаралары қарастырылады. Нәтижелер буллингтің студенттер үшін де мотивациялық фактор екенін және білім беру мекемелерінде оларды жоюға және алдын алуға көбірек көңіл бөлу керектігін көрсетеді. ru
dc.language.iso en ru
dc.subject Буллинг ru
dc.subject студенттер ru
dc.subject мотивация ru
dc.subject психологиялық әл-ауқат ru
dc.subject академиялық жетістіктер ru
dc.subject араласулар ru
dc.subject білім беру шарттары ru
dc.subject Bullying ru
dc.subject students ru
dc.subject motivation ru
dc.subject psychological well-being ru
dc.subject academic achievement ru
dc.subject interventions ru
dc.subject educational settings ru
dc.title BULLYING AS A DEMOTIVATING FACTOR ON ACADEMIC SUCCESS OF STUDENTS ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись