Репозиторий Dspace

Мемлекеттік мекемедегі баспасөз қызметі және оның негізгі бағыттары

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Молдабаев, Х.С.
dc.date.accessioned 2023-06-05T08:24:27Z
dc.date.available 2023-06-05T08:24:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-125-4-61-67
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1551
dc.description.abstract Қазақстанда әр мемлекеттік органда, квазимемлекеттік сектордағы компанияларда, жалпы әр түрлі мекемелерде баспасөз қызметтері, пиар немесе маркетинг бөлімдері жұмыс істейді. Алайда шетелде бұл бөлімдер жеке-жеке қызмет атқарады, яғни істеп жатқан жұмыстары бір-бірін қайталамайды, әр бөлім өзіне міндеттелген шараларға жауап береді. Бірақ Қазақстанда әдетте мемлекеттік органдарда осы жұмысты тек баспасөз қызметі атқарады. Алайда барлығы мекеменің жұмыс істеу бағытына және мемлекеттік деңгейде стратегиялық жағынан маңыздылығына байланысты екені белгілі. Кейбір компанияларда тек бір ғана баспасөз хатшысы болса, бірқатарында баспасөз қызметі мен PR бөліміне жеке штат бөлінеді. Осы ретте мен еліміздегі баспасөз қызметтері қандай және қалай жұмыс істеп жатқанынан тоқталдым. Ал, халықаралық дәрежедегі үлгі болатындай баспасөз қызметтері қандай және олардың жұмысындағы басым бағыттарын жаздым. Мақалада Денсаулық сақтау саласын нақты мысалға ала отырып, әлемдегі әр түрлі PR сарапшыларының ойларына жүгінемін. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject қоғаммен байланыс ru
dc.subject денсаулық сақтау саласы ru
dc.subject баспасөз қызметі ru
dc.subject баспасөз қызметінің үлгісі ru
dc.subject баспасөз қызметінің міндеттері ru
dc.subject БАҚ -пен байланыс ru
dc.subject ақпараттық материалдар ru
dc.title Мемлекеттік мекемедегі баспасөз қызметі және оның негізгі бағыттары ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись