Репозиторий Dspace

ПросмотрЖаһандану кезеңіндегі заманауи телерадиожурналистиканың даму тенденциялары по теме "«бренд»"

ПросмотрЖаһандану кезеңіндегі заманауи телерадиожурналистиканың даму тенденциялары по теме "«бренд»"

Отсортировать по:Порядку:Результатам:

  • Иманғалиев, Бауыржан Сәбитұлы (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2023)
    Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде ...

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись