DSpace Repository

Teacher language awareness как интегративно-рефлексивный метод формирования профессиональных компетенций учителя иностранного языка

Show simple item record

dc.contributor.author Куракбаев К.С.
dc.date.accessioned 2012-12-28T09:23:41Z
dc.date.available 2012-12-28T09:23:41Z
dc.date.issued 2012-12-28
dc.identifier.uri http://dspace.enu.kz/handle/data/4191
dc.description.abstract The paper discusses the nature of a reflective teacher training method of Teacher Language Awareness. It then points out rationale for applying it in local teacher training practices and teases out its key features and views on language teacher education. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject иноязычного образования en_US
dc.subject профессиональных компетенций en_US
dc.subject рефлексивных умений en_US
dc.title Teacher language awareness как интегративно-рефлексивный метод формирования профессиональных компетенций учителя иностранного языка en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account