Мақалада жарнаманың отандық тауар өндірушілерге
қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі ұсынылған. Онда
үздік деңгейде жасалынған жарнама сұраныстың, пайданың, бәсекелік
күштің артуына және нарықтағы ...
XXI ғасырда спорт саясаттың ажырамас бөлігі, елдің оң
имиджін қалыптастыру құралы болды. Мақала спортты мемлекеттің
«жұмсақ күші» саясатының негізгі ресурстарының бірі ретінде қарастыруға
арналған. Бұл құжатта шет елдерде ...
Бұл мақалада түстердің қалыптасу барысына,
ғалымдардың түс туралы зерттеулеріне тарихи шолу жасалған және түс
туралы ғылымның даму кезеңдері үшке бөлініп, Эмпедокл, Демокрит, әл-
Бируни, Альгазен, Леонардо да Винчи, ...
Мақалада жақын уақытта жаңа сапалы деңгейге көшкен
материалдардың техникалық жобалауымен байланысты әртүрлі өндірістерде
әрлеу және қаптау материалдарын қолдану технологиясы қарастырылады.
Құрылыс индустриясында ...
Each person wants to think creatively. Each company wants to
sell products that are in demand. Therefore, for developing mind creativelythe roll
of “Design thinking” is huge. There in article about design thinking will ...