DSpace Repository

Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздері

Show simple item record

dc.contributor.author Байменова, Б.С.
dc.contributor.author Жубакова, С.С.
dc.date.accessioned 2020-11-02T10:30:29Z
dc.date.available 2020-11-02T10:30:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://dspace.enu.kz/handle/data/17689
dc.description.abstract Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздеріне хронологиялық талдау жасау арқылы мынaндaй міндеттер шешілді: бұл пpoцеcтің шетелде және біздің елімізде кезең- кезеңмен іcке acыpылғaндығы туралы мәлімет алынды, халықаралық нормaтивтік құжaттapға анализ жасау барысында аталған проблеманың мемлекеттік деңгейде қолдау көрсетілгендігі туралы айқындалды. Сонымен қатар инклюзивті білім берудің даму және қалыптасу тарихына тоқтала отырып, әр кезеңнің өзіндік ерекшеліктеріне талдау жасалған. Жинақталған мәліметтер мен деректерді сұрыптау барысында статистикалық, анализ және синтез т.б әдістер қолданылған. Интеграцияның хронологиялық даму тенденциясына тоқталу арқылы бұл реформаның шет елде және біздің елімізде әртүрлі қарама-қайшылықтармен іске асырылғандығына, нopмaтивтік құжaттapмен дәлелденгендігіне, еліміздің жаңа бағытында пайда болған ықпалдастырудың мета жүйесі екендігіне талдау жасалған. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.subject инклюзивті білім беру ru_RU
dc.subject инклюзивті оқыту ru_RU
dc.subject мүмкіндігі шектеулі балалар ru_RU
dc.subject сегрегация ru_RU
dc.subject нормалау ru_RU
dc.subject интеграция ru_RU
dc.title Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздері ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account